Dve prekrývajúce sa písmena G pozná aj človek, ktorého móda vôbec nezaujíma. Značka Gucci sa považuje za jednu z najznámejších luxusných značiek na svete.
Dve písmená G predstavujú meno zakladateľa značky – Guccio Gucci. Gucci sa narodil v Taliansku v roku 1881. Jeho otec bol výrobcom kožených výrobkov, no Guccio mal iné ambície.
Už odmalička ho zaujímala móda veľkomešťanov a elegancia bohatých ľudí. Z rodnej Florencie vycestoval do sveta, aby mohol byť v jej blízkosti. Žil v Paríži a Londýne, kde pracoval ako čašník, umývač riadu a poslíček.
Najviac toho odpozoroval v luxusnom hoteli Savoy, kde pracoval ako poslíček. Tam pravidelne vídaval, ako sa bohatí obliekajú a aké typy a dizajny batožín používajú. To ho fascinovalo natoľko, že sa rozhodol vyrábať a predávať svoje vlastné produkty.
Gucci už od malička miloval kone a kožené výrobky. Vzťah ku koži mal v krvi po svojom otcovi. Tieto veci teda skĺbil, z čoho vznikol prvotný zámer značky. Začal vyrábať kožené doplnky pre jazdcov na koni. Mimo to začal postupne vyrábať aj kožené kabelky a cestovnú batožinu.
Jeho výrobky boli kvalitné a tak si rýchlo nachádzali svojich obľúbencov. Značka rástla a rovnako tak aj Gucciho rodina. S manželkou Aidou mali 6 synov. Po smrti Guccia Gucci-ho v roku 1953 prezvali značku práve jeho synovia.
Vedenia firmy sa ujali synovia Vasco, Aldo a Rodolfo, ktorí značku expandovali do sveta. Značka Gucci sa stala obľúbená medzi celebritami a vplyvnými ľuďmi. Niektoré kúsky sa im robili na mieru ako napr. kabelka pre Jacqueline Onassis, či taška pre Liz Taylor.
Každý úspech má však aj svoje úskalia. Pre značku Gucci boli kritické 80-90 roky. Firma upustila od svojich hodnôt a prestávalo sa jej dariť. V rodine začali rozpory kvôli peniazom. Vyvrcholilo to vraždou vnuka Maurizia Gucci, ktorú si objednala jeho vlastná manželka. Značka čelila finančným problémom a škandálom. Pred pádom ju zachránil Američan Tom Ford. Stal sa novým umeleckým riaditeľom.
Tom rozpútal vlnu reklamných kampaní so slávnymi osobnosťami a top modelkami. Ukázal svetu, že Gucci nie je lacná móda, práve naopak. Meno značky začal na novo stavať na kvalite a luxuse.
V roku 2004 Tom odišiel a vytvoril vlastnú značku Tom Ford Company. Vedenia Gucci sa ujala návrhárka Frida Giannini, ktorej sa darilo každou kolekciou posúvať latku vyššie a vyššie.
Značka Gucci už nepatrí rodine. Vlastní ju milionár Henri Pinault. No od roku 2004 značka rastie a prosperuje. Z pôvodných kožených výrobkov svoje portfólio rozširuje aj na oblečenie, parfumy a okuliare. Slnečné a dioptrické okuliare Gucci sú jednými z najpredávanejších doplnkov značky.
Výnimočnosť okuliarov Gucci vyzdvihuje ich jedinečný dizajn. Slnečné okuliare Gucci rozpozná už na prvý pohľad aj bežný laik. Na ráme totiž „svietia“ dve prekrývajúce sa písmena G.
Pre okuliare Gucci sú tiež charakteristické široké sklíčka, ktoré dokonale zakryjú oči. Aj pre to ich celebrity tak veľmi obľubujú.
Gucci prichádza každým rokom s novými modelmi slnečných a dioptrických okuliarov. Každý dizajn je však nadčasový, čo tiež vyzdvihuje ich výnimočnosť. Okuliare Gucci nevychádzajú z módy ani po niekoľkých rokoch.
Je len otázkou vkusu, či sledujete módne trendy alebo si takéto okuliare doprajete raz za pár rokov. Gucci je luxusná značka, takže sa nemusíte báť, že na ulici stretnete ďalších 10 ľudí v rovnakých okuliaroch.
Luxus znamená vyššiu cenu. Vždy, keď objavíte okuliare Gucci za podozrivo nízku cenu, ide o podvod. Pravé okuliare Gucci majú na ráme vždy len samotný nápis GUCCI. Nie inspired by Gucci (inšpirované) a podobne, ako to vidieť pri napodobeninách.
Z vnútornej strany rámu je vždy nápis Made in Italy, pretože pravé okuliare Gucci sa vyrábajú len v Taliansku. Pokiaľ ide nápis zošúchať, zrejme je to podvod.
Pri zakúpení okuliarov by ste mali dostať aj certifikát originality a záručný list. Nakupujte preto len u overených predajcov, ako je aj náš e-shop eyevil.sk.
Zlý výber nám môže viac uškodiť, ako pomôcť. Najčastejšie sa to stáva pri lacných slnečných okuliaroch alebo pri dioptrických okuliaroch zakúpených v supermarkete.
Dve prekrývajúce sa písmena G pozná aj človek, ktorého móda vôbec nezaujíma.
Dve prekrývajúce sa písmena G pozná aj človek, ktorého móda vôbec nezaujíma.
Zlý výber nám môže viac uškodiť, ako pomôcť. Najčastejšie sa to stáva pri lacných slnečných okuliaroch alebo pri dioptrických okuliaroch zakúpených v supermarkete.
Kedže sme už druhy mesiac v novom roku 2023 musíme sa pozrieť na aktuálne módne trendy tohto roka.